PREMJEŠTANJE VJERONAUKA IZ ŠKOLA U VJERSKE OBJEKTE
Vjeronauk kao školski predmet je u suprotnosti sa sekularizacijom društva i države i suprotan je logici. Škola je obrazovna ustanova koja svoj nauk bazira na znanstvenoj osnovi. Ona svoje tvrdnje, zaključke, mišljenja podvrgava provjeri, propitkivanju i dokazivanju, dok crkva svoj nauk zasniva na dogmi, na nečemu što je neupitno. Isti učenici, pod krovom iste škole, u istom danu mogu doći u poziciju sukoba mišljenja.
Kako „uskladiti“ vjerska učenja o bezgrešnom začeću, spolnosti ili uskrsnuća s nastavom biologije i kemije? Ili kako uskladiti vjerska učenja o postanku svijeta s nastavom fizike i geografije?
To su samo neka pitanja na koja pristaše vjeronauka u školama ne daju odgovore. Preusmjeravanjem vjeronauka iz škola u vjerske objekte, ničim ne bi bila ugrožena prava vjernika, a ostali učenici bili bi lišeni indoktrinacije, što je osnovni preduvjet za izgradnju sekularnog društva.
IZAĐITE NA IZBORE – BIRAJTE SOCIJALISTIČKE KANDIDATE!